Erti Gambar Yangku Hantar

Hai kawan-kawan,
Mesti rakan-raan pelikkan sebab saya letak gambar-gambar tadi?Sebenarnya gambar-gambar tadi adalah coretan yang penulis-penulis yang saya minati iaitu Ain Maisarah dan Kusyi Hirdan untuk saya.Dalam coretan itu, terselit sedikit pujian(sedikit ker banyak yerk?) membuatkan hidung saya yang tak kembang jadi kembang macam(apa erk?)hahahaha.....Itu saya sengaja buat kerana untuk mehilangkan rasa gemuruh saya yang akan periksa pertengahan tahun pada rabu nih!!!!:(.Untuk pengetahuan kawan-kawan jugak, saya mungkin tak dapat tengok blog sepanjang peperiksaan pertengahan tahun saya iaitu pada hari rabu ini sampai hari selasa minggu depan tapi tak tahu masuk atau tidak cuti umum.Jadi kalau kawan-kawan bagi komen sepanjang ketiadaan(?) saya, maaflah tapi insyaAllah saya akan balas komen kawan-kawan lepas minggu periksa nih....hahahaha.....Oklah sampai sini jer dulu..bye;)

0 comments :