Coretanku

Hai Guys!!!

Kepada sesiapa yang baru menjenguk di sini(blog saya), selamat datang saya ucapkan.Kalau yang dah datang selalu tuh, lawatlah selalu-lalu(ada perkataan macam tuh yerk?)Saya sekarang nih tengah menunggu keputusan pertengahan tahun saya baru selesai pada hari selalas nih so saya rasa takut jugaklah disebabkan saya tak belajar sangat masa hari tuh....Ok tukar topik(saya tak nak cerita pasal peperiksaan tuh sebab kalau cerita nak buat apa sebab dah lepaskan?)Sekolah saya menerima beberapa pelajar indonesia dari (tak tahu nama sekolah dia) yang transfer dengan pelajar tingkatan 4/5 sekolah saya selam dua minggu.Saya dah tengok muka diorang, 1 perempuan dan 2 orang lelaki(kalau tak silap) masa saya keluar dari bilik guru.Masa kakak indonesia tuh bercakap memperkenalkan diri masa perhimpunan masa dia baru tiba di Malaysia, semua pelajar sekolah saya gelakkan kakak tuh cakap sebab kakak tuh cakap kelakar, jahat tak?Tpi saya pun rasa funny gak, tapi kesian tengok kakak tuh...Oklah tuh jer untuk hari nih, bye!!!

3 comments :

alyiafarzana said...

Hello, komenlah di sini!!

AinMaisarah said...

Salam Alyia,

Kak Ain datang menjenguk ni!

Cantiknya blog! Gorgeous gitu. Macam ni boleh kalah Rumah Pink AinMaisarah! =D

Good luck for your result.

Salam Sayang,
AinMaisarah

alyiafarzana said...

Thanks kak Ain!!!Saya rasa Rumah Pink Ain Maisarah lagi cantik dari saya punya blog...hihihi..Dan terima kasih sebab lawat blog saya yang sederhana nih...;)