Siapa diriku?

Hello guys!!!
Inilah kali pertama saya membuat blog dan ini adalah serba sedikit tentang diri saya:



~Alyia Farzana Binti Mohd All Jafri

~13 tahun

~Tinggal dekat rumah di Seremban,N.Sembilan

~Bersekolah di SMK Panchor

~Pensyarah,Guru dan Penulis pilihan di hati

~Membaca buku,Melayari Internet dan Mengulangkaji Pelajaran

~Suka makan Western Food,Cooked by my Mum dan Malay Food

~Semua air jus dan sky jus

~Hardeep,Ayunni dan Izzy

~Pink,Hitam dan Ungu

~Ain Maisarah dan Meg Cabot

~Lily Haslina Nasir,Kusyi Hirdan,Aizam Aiman,Natasha Effyzal,Farihah Iskandar dan Ainin Naufal

~Mempunyai kucing yang comel bernama Tom

~Suka shopping sampai digelar Shoppaholic

~Suka membaca juga sampai digelar Bookholic

~Seorang yang peramah dan ceria tapi pemarah juga

~Adik beradik seramai 4 orang dan saya yang ke-2


Saya harap kawan-kawan puas hati dengan biodata yang saya beri ini!^_^Sila beri komen yer!!!

0 comments :