Ketakutan Yang Sedang Dialami

Hello>3!!!
Nampak gambar tuh tak?Mesti nampakkan, dia takut, saya lagi takut sekarang ini sebab apa yerk??Meti kawan-kawan nak tahukan???Ok saya beritahu apa kisahnya yang terpendam ini....Hari ini cikgu Karim ada panggil 'kami'(saya, Dipi, Ayu dan Izzy) jumpa cikugu dengan kakak-kakak dan rakan-rakan yang terpilih untuk menjadi pengawas.So, kami pergilah, lepas tuh cikgu Karim cakap, kalau hendak terpilih menjadi pengawas, esok(24.07.2009,Jumaat) kena datang.Cikgu Karim cakap, kami dan lain-lain yang terpilih kena memperkenalkan diri di hadapan guru-guru ataupun nama lain, dia kena temu duga di bilik measyuarat.Bayangkan macam mana perasaa kami masatuh????Huh,saya dah kecut perut rasanya masa tuh cuma nasib baik tak terkencing kat situ.Takutnya saya!!!!Doakan saya ya kawan-kawan agar saya terpilih!!!Sebenarnya hati saya berbolak-balik hendak jadi ataupun tidak dan ini bukan disebabkan kena jumpa guru-guru tuh semua tapi memang sejak mula saya datang memang saya tak suka kerana guru disiplin kat situ garang sangat(dah namanya gru disiplin mestilah garangkan?).Lagipun pengawas-pengawas dekat situ pun asyik kena marah dengan guru-gru disiplin jer!!Okeylah panjang sangat saya karang untuk hari ini, karang tak habis kalau kawan-kawan baca post nih....Bye!!Take care and don't forget to pray for me!!!

p/s:Nanti saya beritahu kawan-kawan yerk keputusan sama ada saya terpilih ataupun tidak!!!

Sweet regards,
Alyia Farzana
alyiafarzana186@yahoo.com
http://www.alyiafarzana.blogspot.com/


2 comments :

nurul hidayah roslan said...

Salam aliya,

wow!! lawa gileeee blog...
Sweeet =D

alyiafarzana said...

Thanks dayah...awak punya blog lagi lawa dari saya punya blog...