#3:Lawatan ke Tanjung Piai Resort,Tanjung Piai,Johor Bahru

'ahOlla!!!

Ok yang ini yang terakhir untuk paparan kawan-kawan semua selama saya di Tanjung Piai,Johor Bahru!!!Mesti sedih kan,sebenarnya ada lagi tapi cikgu tak pergi....huhuhuhuhu....Tanpa melengahkan masa yang mencemburui kita, saya paparkan gambar-gambar saya semasa di Tanjung Piai Resort,Tanjung Piai,Johor Bahru(saya tidur kat situ jugak):

So, sampai sini jerlah kawan-kawan pasal cerita saya di Tanjung Piai,Johor Bahru.....Sedihnya...huhuhuhu.....Nanti saya buat post baru tapi bukanlah pasal lawatan tapi pasala benda lain yang best-best!!Ok, bye semua, nanti jumpa di masa buat post lagi!!!

2 comments :

+ Fatihah Ory + said...

wah
saya pernah gi sana (tg Piai)
maybe resort yg same kot
hurmm

alyiafarzana said...

Oh, sama!!kebetulan..hahahahaha.....