Akhirnya....

Holla!!!!
Kawan-kawan nak tahu keputusan tentang pengawas tuh tak???Nak??!!Ok saya beritahu yerk!!Keputusannya ialah.....Saya belum tahu lagi sebab cikgu cakap keputusan dia cikgu bagitahu nanti.Tapi apa-apapun keputusan dia, saya akan terima dengan redha sebab saya tak tahu layak tak saya pegang jawatan tuh....Ok topik lain saya nak cerita nih....Hikhikhikhik....Akhirnya, saya jumpa buku yang saya idam sangat-sangat nak beli iaitu buku Teen Idol.Ini gambar dia:



Buku nih saya carik kat banyak kedai buku tapi tak jumpa tapi akhirnya di Popular, Ikano Mutiara Damansara saya jumpa tapi ini pun stok yang terakhir sekali.Saya bersyukur sangat>3!!!!Impian saya tercapai akhirnya...Tapi di sebalik kegembiraan tuh ada terselit sedikit kesedihan sebab saya tak pergi jumpa Kak Kusyi dan Auntie Lily di Ikano Mutiara Damansara semalam sebab saya lewat 1 jam 30 minit(memang patut pun).Dah tuh, saya tengok-tengoklah buku kat situ.Saya ada beli dua buku sebenarnya...Satu buku Teen Idol dan satu buku lagi Ten Things That I Hate About me.Gambar dia:



Dua-dua buku nih saya belum baca lagi.Saya nak peram sekejap sebab saya ada banyak buku yang saya belum baca.(pinjam dari kawan pun belum baca lagi).Oklah, sampai sini jer cerita saya kali ini.....Bye!!Jumpa lagi!!!



5 comments :

Fatihah Ory said...

Karya Meg Cabot bagus ke?
Harge brpe ringgit?

ps: banner xsmpt bwat. mozilla meragam. blogspot je bleh bkk. lmn web lain xleh.. huhu :(

Fatihah Ory said...

atau gi blog dj farahani
die ade ajar kt blog die
www.jomhebohblog.blogspot.com

alyiafarzana said...

Fatihah, farahanie tak boleh kalau boleh, awak buat banner untuk saya kalau mozzila awak tuh baik boleh tak?Karya Meg Cabot memang bagus...Harga dia murah jer RM19.90 jer tapi Avalon High dan How To Be Popular saya dah beli, mahal harga dia dari Teen Idol sebab mungkin stok akhir...=)

nurul hidayah roslan said...

Salam kak alyia,

huhuh..dayah rase kite p[enah jumpeee~=D

huhu..apepun dayah ade buku yang ten things i hate about me! best gilee

alyiafarzana said...

Jangan cerita dulu sebab akak belum baca lagi...hahahahahahahaah.....Ada buku Does My Head Look Big In This, ada tak(penulis yang sama)..Akak dah ada tapi belum baca....hahahahahaha...