Hari Koperasi


Salam semua!!!

Maaf kepada semua sebab dah lama tak hantar post yang terbaru.Saya sekarang sedang sibuk dengan pelajaran dan biasakan diri berada dalam Tingkatan 1 nih....Susah jugaklah....masa rehat tipis sangat...Ok balik kepada topik sebenar...Pada hari ini iaitu 4Julai 2OO9, dekat sekolah saya yang besar tuh, ada hari koperasi diadakan.Banyak aktiviti yang diadakan pada hari ini antaranya bersenam, galah panjang, lari dalam guni dan banyak lagi!Saya tak ada gambar saya yang tengah bersenam yang entah apa-apa entah tapi saya ada tangkap gambar dekat dewan (nama dia lupa!hihihi)Masa itu saya sedang berkumpul untuk ambil gambar oleh seseorang lepas itu kawan saya ambilk kamera tuh dekat sseorang tuh, tiba-tiba(suspens!) kamera tuh terjatuh dan seseorang tuh buat2 tak tahu jer dan(lupa nak cakap itu kamera saya) saya nak menangis tapi tak jadi pulak(hisk..hisk..hisk).Kawan yang lagi satu tuh marah dia semarah-marahnya dengan seseorang itu melebihi saya.Nak dijadikan cerita pulak, ada dua orang kakak form 2 datang ajak main galah panjang sebab tak cukup ahli....Kakak tuh ajak saya, kawan yang satu satu lagi dan seseorang tuh dan saya pergi dengan keterpaksaan sambil kawan saya lagi satu tuh dan kawan lagi lagi lagi satu tuh tolong fixedkan camera tuh.Saya pergi dan tiba-tiba perasaan gemuruh setiap kali masuk pertandingan menyerang saya so nasib baik ada 15 minit sebelum kita orang punya pasukan lawan dengan pasukan lain.Saya terus keluar dari dewan besar di mana permainan itu diadakan, dan jumpa sesiapa yang nak main galah panjang dan nasib baik ada seorang kawan yang baik satu lagi tolong gantikan saya!!!(lega)Saya kembali ke tempat dewan yang entah apa-apa entah nama dia dan saya tengok kamera tuh(suspens) dah elok balik yang telah difixedkan oleh kawan lagi lagi lagi satu dan kawan lagi satu tuh!!!Thanks to them!!!!Saya gembira sangat2 sebab takut ayah saya marah sebab kamera rosak..Best sangat(Yey!!)Thanks sangat dengan dia orang!!!!!Kamera lepas dah ok terus tangkap gambar, nih gambar dia:

0 comments :