Tag dan Award Dari Fatihah Ory!!

Hello>2!!!
Nampak tak gambar dekat atas nih???!!!Inilah adik yang Fatihah Ory begitu manis sangat!!!Untuk pengetahuan kawan-kawan semua, adik Fatihah ini ialah UPSR candicate pada tahun ini!!!Semoga adik Fatihah dapat menjawab masa UPSR nanti yer sebab peperiksaan besar nih kalau tak silap dalam dua minggu lagikan???Okey sekarang saya nak ke tujuan asal saya dari saya melalut entah ke mana macam selalu......hahahaha....Sebenarnya benda nih dah kena buat masa semalam tapi disebabkan saya nih pergi berbuka puasa dekat rumah atok dan nenek saya so saya dah tak buat sebab letih(sebenarnya nak buat kerja sekolah, tengok tv dan main internet, hahahha).Adik Fatihah jangan marah taw!!!!Ini yang perlu saya buat:

Rules:
* to all followers muslim
Yup!
* post di blog
Done!
* jgn bagi kepada sesiapa kerana ini khas utk followersku ;)
Okey!
Tag:
*Pendapat tentang blog saya?
Cantik n comel!
* OK tak award 'Salam Ramadhan' ini?
Okey!
* Tahun yang 1st time puasa penuh?
Masa umur 6 tahun kalau tak silap....
* Makanan+minuman disukai ketika Ramadhan ini?
Makanan:Banyak sebab saya banyak makan....hahahha..tapi yang paling sedap ialah mee hoon sup!
Minuman:Ermmm, suka minum jus strawbery tapi kalau mum dah siapkan minuman minum jer..hahahha....
* Selalu ke Bazar Ramadhan? Ape yg wajib dibeli di sana?
Tak selalu sebab dad tak suka pergi..huhuhuhu....Me too!;)
* 1Ramadhan di tempat anda berbuka jam berapa?
7.22 p.m.
* Perkara pertama dilakukan apabila mendengar azan Maghrib?
Minum air then makan kurma.;)
* Tolong mak sediakan juadah berbuka tak?
Tolong!Hahahaha...
Oklah sampai sini jer bye!!!N selamat berpuasa!!