Berapa Banyak Duit Raya Korang Dapat???


Salam>2!!!

Korang semua puasa tak hari ini yerk??!!Jangan tak puasa yerk!!Tapi puasa tuh jangan main-main taw!!!Okey sekarang sebab terlalu bosan sebab tak makan, tak minum dan buat benda yang boleh mengunyah dalam mulut disebabkan puasa, saya buatlah post nih.....Hihihihihi....Homework saya pun belum buat..huhuhuhu..Kawan-kawan dah buat ker???Hihihihihihi.....Tengok!Saya dah bersimpang jauh dari topik asal yang ingin ditulis dalam post kali ini....Hihihihi...Sorry2...Ermm,saya nak tanya kawan-kawan...ermm kawan-kawan mesti selalu dapat duit raya banyakkan??Saya just want to know, korang selalunya dapat berapa banyak duit raya sebelum2 nih??? Saya kalau maximum pun 200+ lebih...huhuhuhu..Maklumlah remaja nih mesti dapat duit raya ckit unlike kids, budak-budak mesti dapat duit raya banyak2, so bersyukurlah.....hahahahah...Tapi saya bersyukur ok?!!Hahahahahaha..Ok, itu jer saya nak tanya...hihihihi..Bukan nak bagi duit raya taw!!Kalau korang nak bagi saya pun boleh!!!Hahahaha...Okeylah bye, nanti komen taw!



6 comments :

pRiNcEsS yAnIe said...

Alyia, bleh x awk bg email awk?

~RaIn 'n' StAr~ said...

wah...bru je pose sdah tnye psl duit raya..pose lu lh...

ok RAin nak jwab soalan itu okay..
dulu ada lah jgak smpai RM 3oo+++...
tapi skang sdah remaja dpt RM 100+++ je...tapi RAin tak ksah.

okay lah...selamat berpuasa..

alyiafarzana said...

Yani, alyiafarzana186@yahoo.com: email saya!!

alyiafarzana said...

Selamat berpuasa Rain!!Thanks sebab bagi komen!!!Hihihihhi...Sebab bosan sangat tak makan kan...hahahahaha..Banyak jugak Rain dapat yerk!

pRiNcEsS yAnIe said...

Thanks =D

~RaIn 'n' StAr~ said...

boleh lh than...tapi adk Rain agi bnyk tau...mse ari tu raya umh kwn ayh Rain dia dpt duit seringgit seratus keping..bnyk tu...jles Rain tgk tau...heheh tapi sbr je lh dk kecik kan...