Berbuka Puasa Bersama Ain Maisarah dan Lily Haslina Nasir




Salam>2!!!!

Hari ini saya sangat gembira sebab saya dapat satu berita yang mengembirakan!!!!Nak tahu??!!!!Okey seperti biasa saya jawab sendiri yerk??!!!Hahahahahaha...Beritanya ialah, saya dapat pergi ke......BERBUKA PUASA BERSAMA AIN MAISARAH DAN LILY HASLINA NASIR!!!!!Gembiranya!!!!Hihihihihihi....Kalau nak tahu dengan lebih lanjut, klik http://ainmaisarah.blogspot.com/2009/08/berbuka-puasa-di-mph-subang-parade.html untuk tahu dengan lebih lanjut!!!!InsyaAllah saya akan pergi jumpa kak Ain dan Aunty Lily di sana!!!!!Saya juga ada ajak seorang lagi tapi tak tahu nak pilih sapa??!!Hahahahahaha..Lawak tak???Sya bersyukur sangat!!!!Finally, saya nak ucapkan tahniah kepada yang dapat pergi dan yang tak dapat pergi tuh, mungkin kalau ada rezeki mungkin anda dapat pergi!!!Okeylah sebagai penutup ucapan saya kali ini, saya nak ucapkan juga terima kasih kepada pihak MPH kerana beri saya peluang berbuka puasa dengan kak Ain dan Aunty Lily!!!!!Hope pilih saya lagi kalau ada acara seperti ini ;)!!!!




9 comments :

Aida Nursheila said...

tahniah :DDD
bestnyer .

Anis Farzana said...

tahniah tahniah..beshnye..hehe..

alyiafarzana said...

Thanks Anis dan Aida!!!!

pRiNcEsS yAnIe said...

Awk pegi website nie.
http://www.iconj.com
pastu awk pilih lah favicon yg awk nk.
dh pilih copy code favicon tuh n paste kt code html layout awk.
paste di antara
/b:skin> ........ /head

alyiafarzana said...

Thanks sangat Yanie!!!!!

nurulbalqis said...

Eceeyhh.. Budak ni memang best gilaa!
Kirim salam Balqis kat Kak Ain and Aunty Lily oke! ;D

Aim said...

Tahniah..tahniah!
Semoga bergumbira bersama Kak Ain dan Kak Lily!

Salam,
Aim

alyiafarzana said...

InsyaAllah yerk Balqis!!!!

alyiafarzana said...

Thannks Aim!!!!