Berjumpa Dengan Seseorang Yang Tak Patut Dijumpai


Hallu>2!!!

Okey2 sekarang nih saya nak tanya 1 perkara sebelum saya melencong jauh, anda puasa tak hari nih?(ingatkan soalan seriuslah tadi, hahahahha)....Saya nak ceritakan nih...ermm mana nak start yer??Oh yer, semalam bersamaan 1 Ramadhan saya terjumpa dengan seorang hamba Allah yang saya tak harap pun nak jumpa!!!Okey, ceritanya bermula macam ini...Semalam, saya pergi satu kedai dekat dengan rumah saya yg bername 3 in 1(tak tahu tak apa sebab tak penting) dengan mum n adik yang ketiga sebab saya nak fotostat buku KHB untuk kerja kursus n my mum nak beli telur ayam.Adik saya cuma nak ikut jer ataupun bahasa kasarnya nak 'menyibuk'(amat tidak sesuai jika digunakan).Masa saya tengah tunggu abang tuh fotostat saya namapak seorang makhluk tuhan masuk ke kedai yang sama menuju ke tempat yang sama kalau tak silap(kalau silap asalkan kedai sama, samalah tuh, hahaha).Saya perasan dia dan saya tak tahu dia persan saya tak n then lepas saya perasan dia, saya terus panggil adik saya suruh dia yang ambil benda yang kena fotostat tuh supaya saya tak diperasan oleh saya.Saya terus pergi ke kaunter tuh dengan mak saya tunggu adik saya yang dibuli oleh saya untuk meneylamatkan saya...hahaha..... Sangkaan saya sungguh meleset apabila dia menuju ke kaunter tuh....hura hara saya nikan???Hahahaahah....Tapi nasib baik dia tak sampai dekat sangat dengan kaunter tuh mungkin disebabkan mak saya dah nak bayar dan adik saya pun dah selesai dari mengambil barang fotostat tuh atauipun disebabkan lain...Lepas bayar semua tuh saya rasa lega sangat!!!Adik saya sempat cakap "Putihnya dia sekarang dari dulu"(ini bukan nak memuji, tapi dari dulu memang dia putih) n mak saya tahu sapa dia tapi nasib baik tak tahu nama dia...ish...masauh gabra sangat!!Hahahaha..Saya baliklah berjalan kaki with my mum n sis(lupa nak beritahu yg saya jaaln kaki sebab dekat n saya pakai mask masa tuh mungkin dia tak perasan dah itu dah bagus bagi saya) saya nampak dia keluar dari kedai dalam masa tak sampai 10 minit berjalan menuju ke rumah saya....huhuhuhu...Tuh jer cerita dia cuma saya tak nak jumpa dengan dia!!!Sebab??!!Nak tahu???Ok saya beritahu, sebab dia tuh kalau chat kat ym kasar sangat bahasa dia tapi dekat sekolah baiknya dan diamnya ish2 tak boleh dikalahkan oleh sesiapa...ish2...ada ker patut???Ermm dan untuk pengetahuan kawan-kawan saya tak suka dengan peminat fanatik dia yang terlebih dos gedik!!!Benci!!!Bukan sebab cemburu ok!Tapi sebab peminat fanatik tuh macam memusuhi saya tanpa ada alasan apa pun....Saya tak tahu tapi entahlah but the most part is dia suka sangat dia tuh dari darjah 6 kalau tak silap(mungkin dari darjah 1 ataupun apa2 asalkan darjah2, hahahha)sampai sekarang(tingkatan 1).Peminat fanatik nih macam tak faham yang dia nih tak suka dengan dia!!(ini bukan saya yang tulis, dia yg tulis dekat ym masa saya chat dengan dia).....Okeylah dari saya mengumpat panjang2 pasal peminat fanatik dia uh dan dia,baik saya diam n for all your information, ini bukan mengumpat tapi luahan hati saya yang bosan dan marah...hahaha....Tapi untuk pengetahuan kawan2 jugak , dia memang hensemlah,kalau dia tak hensem takkanlah peminat fanatik dia tuh suka kat diakan??Tapi bagi saya, pelajaran come first than love okay!!(my opinion)..Okay bye dan sila komen dia bahagian komen taw pasal benda nih!!!Huhuhuhu....Sorry tak ada gambar...nanti kalau sapa nak tengok gamab dia chat dekat ym dengan saya, nanti saya bagi kalau dekat sini, nanti dia marah...huhuhuhu...kurang pahal saya dan dia nanti...hahahaha...kalau gambar peminat fanatik dia uh ada jugak.....cara dia sama jer k!!!Bye~!!!Puasa, jangan tak puasa!!!Dan saya nak mintak maaf dekat dia n peminat fanatik dia sebab tak minta izin...hahahah..Sorry taw!!!
p/s:Kalau peminat fanatik dia dan dia tahu siapa yang dimaksudkan sorry taw!!!Hahahahaha..



0 comments :