Ramadhan Menjelang!!!


Salam>2!!!

Hari ini saya nak buat entry pasal bulan puasa yang dikenali sebagai Ramadhan yag akan menjelang tidak lama lagi!Tak sabarnya!!!Dan macam orang lain jugak, saya pun tak sabar nak raya!(Belum start puasa dah sibuk nak rayakan?)Minggu nih minggu terakhir persekolah untuk semester ini sebab minggu depan nak puasa dan minggu depan cuti!Tapi cuti2 jugak, jangan tinggal puasa taw!!Ermm malam puasa mesti ada satu aktivitikan?Cuba teka? Ok sayalah jawab sendiri yerk, iaitu Sembahyang Terawih!!!Lepas makan tuh jangan terus nak tidur jer yer!Sembahyang Terawih jangan lupa yerk!!Bercakap pasal topik nih sampai lupa nak ucapkan terima kasih kepada nabilah,dj farahanie dan huda sebab tolong saya buat kerja2 pembaikian blog saya!Oklah saya ucapkan selamat berpuasa bagi orang-orang Islam di luar sana!Jangan nakal-nakal yerk masa puasa!Ingat Allah dan beribadatlah padanya sebanyak mana yang kamu mampu!


p/s:bila bercakap tentang nih tiba-tiba saya menjadi sedih pulak sebab terharu bulan puasa yang akan menjelang!!(jiwangkan?)



4 comments :

Fatihah Ory said...

tak sabar nak puasa!
takpe,sekalisekala jiwang.. ;p

alyiafarzana said...

Hahahahahha..Sama2 akak pun tak sabar nak puasa~!

pRiNcEsS yAnIe said...

Alyia,
Nanti kite jumpe yerk kat MPH Subang Parade. Sy pun terpilih jgak =)


Izzyani

alyiafarzana said...

Ok Izzyani!!!Nanti kenalkan diri yerk!!!!!