Saya Ditagged Untuk Kali Yang Pertama Oleh Ainul!!!

Hallu semua!!!!
Saya amat gembira hari ini sebab saya ditagged buat kali pertamanya dan orang yang tag saya ialah adik Ainul, adik yang baik sangat!!!Okey ini tagged a.k.a award yang saya terima oleh Ainul:

Apakah comment anda tentang cupcakes nier?( 3 comment)
≈ nak makan>2!!!
≈ amat sedap ketika memandangnya!!!
≈ comel!!!
Anda pernah jumpa di mana?(3 jawapan)
≈ dalam internet
≈ dekat kedai kek
≈ dalam buku gut....
Rasa cupcakes nier aper?(3 jawapan)
≈ sedap
≈ menyelerakan
menjilat jari!!!!

Adakah gambar ini amat cantik( 1 jawapan)
* simple, pretty and so delicious!!!

Nak bagi kat saper?(8 orang sahaja)
≈hidayah
≈ aida
≈ ayunni
≈ nabilah
≈ farah
≈ kak mieya
≈ balqis

Dah habis?Cepatkan?Hahahahahaha..Tak apalah nanti saya akan bagi kawan-kawan tahu tentang saya punya lawatan ke_________________???!!!Tunggu yerk!!!!Nanti kawan-kawan pasti tahu jugak!!!Oklah bye2!!!!Jaga diri!!!


1 comments :

Anis Farzana said...

sedpnye kek tu..banyak nye kak alyia dpt award!