Taggie Yang #2 oleh Huda!!!

Salam>2!!!
Sorry kawan-kawan sebab tak ada post tentang lawatan saya ke _______.Nanti saya buat post itu lain kali yer sebab ada masalah yang saya tak nak berlaku, sudah berlaku.Tak apa2...sabar jelah...huhuhuhuhuhu....Minta maaf yerk kawan-kawan sebab mungkir janji!!!!!Post ini pasal award dan tag lagi!!!!!Saya dapat tag ini dari huda tapi award nih dari kak Husna!!!Okey mari kita jawab soalan-soalannya!!!:


1.tarikh dan hari menjawab tag..
8.8.2009,Sabtu.
2.selalu melawat blog pemberi tag?
Sekali-sekala.

3.suke blog saye.?kenapa.?
suke sangat!
-cute
-cantik
-sweet
4.lapan perkara tentang pemberi tag?
-cute
-sweet

-baik hati
-ceria
-cantik

-ceria
-tak telalu gedik
-seorang yang pendiam ckit.

5.lapan perkara kamu gilai?
-phone
-camera
-ipod
-wallet
-blog yang sweet
-mp3
-Buku!!!!!
-Komik!!!!
6.mari mentag lapan orang.
-farahani
-nabilah
-kak balqis
-MeZ
-fatihah ory
-Atifa
-Fara Arissa

Okaylah sampai sini jer!!!Nanti kalau masalah dah selesai, saya akan postkan lawatan saya ke ______.Nanti yerk tapi tak pasti sampai bila!!!huhuhuhu..Klah bye!!!!