#2:Buku2 Yang Dibeli Di Popular Book Fest

Salam puasa semua!!!
Hari ini semua orang lapar dan dahaga tak??Huhuhuhu....Saya ya sebab sekarang tengah letih...huhuhuhu...Tapi tak apa sebab sabar tuh separuh dari imankan???Hihihihihi...Okey2, jangan biarkan saya jauh terpesong dari tajuk asal yang sedang menanti dengan penuh sabar(apa yang saya merepek nih??)huhuhu...Ermmm, kan ada satu post tajuknya "#1:Buku2 Yang Dibeli Di Popular Book Fest" (klik jer)....Yang ini bahagian kedua pula....Nak tahu apa buku yang saya beli buku selain komik tuh yer???Mesti nak tahukan???Okey2 ini buku2 dia:
Buku 100 jam yang saya cari akhirnya terjumpa juga!!Alhamdullilah!
Buku Viva Sakura yang dah lama saya ingin sangat hendak membelinya!;)


Ermmm, mesti dah tahukan buku saya????Okey2....nanti lepas nih InsyaAllah, saya tunjukkan buku adik saya punya pulak....Dia beli sama jumlah dengan saya tapi buku dia dua2 best tapi saya punya buku lagi best...hahaha..Nantikan yer!Bye!

* Candy-Hum Graphic *






0 comments :