Kad Raya dari MeZ!

Salam2!!!

Semalam saya terlebih gembira!!!!!Saya dapat kad dari MeZ!Klik jer kalau nak pergi tengok blog dia yang cantik tuh!Ramai yang kenal dia!Kalau tak tahu, ini gambar dia:

Cantikkan orangnya!

Ok2, back to the topic yang sebenarnya!Saya dapat kad raya dari MeZ yang baik hati nih semalam.Masa tuh baru balik dari sekolah.Tapi yang tak bestnya surat tuh nampak macam kena lipat jadi dua!Jahat betul abang posmen tuh.Letak betul2lah!Ish, geram2!Dah cantik2 surat tuh, dilipatkannnya!Ish2!Sabar Alyia, sabar Alyia!Bulan puasa nih, tak baik marah2...huhuhu..Betul gak!Abang posmen nyer perbuatan dimaafkan sempena bulan yag mulia nih.Tapi betul ke abang posmen tuh yang buat?Ish2...tak baik betul tuduh2....tak kisahlah, sapa2, jangan ulang perbuatan yang sama!Tuh jer, pesanan yer.Eh2, jap2.....ni nak citer pasal surat dari MeZlah Alyia!Ish2,jauh menyimpang dari tajuk asal betullah....Saya nih terlebih excited gut sampai lupa topik asalnya....huhuh...;)

Okey, nak tengok surat dia, ni surat dia:

*Surat2 tuh tak nampak sebab saya sengaja mengeditkannya!Ada alamat tuh!Tak boleh2!

Kawan-kawan mesti tertanya2 mana isi diakan?Nak tahu mana isinya?Saya tak boleh bagi sebab itu khas untuk saya sorang jer...hahahha....jangan marah2!Bulan puasa nih, hilang pahala puasa pulak...hihihihi......Oklah, kawan-kawan enjoy tengok gambar nih yer!Tunggu post yang terbaru k?!Bye!

To MeZ:Thanks sangat2 sebab surat tuh cantik sangat!!!!Lukisan yang dilukis
oleh MeZ pun cute...hihihihi......Tulisan MeZ pun cantik gak!Ini pantun dua
kerat untuk MeZ dari
Alyia:
Terima kasih daun keladi,
Kalau sudi
berilah lagi!Thanks lagi sekali!;)










4 comments :

Fatihah Ory said...

Wah bestnye!
Bertuah akk :)

alyiafarzana said...

Terima kasih Fatihah!

MeZ said...

Siap letak gambar.. Hihi...
Takpe2... Nak Balas pantun jap..

Kecil-kecil cili padi,
Insyaallah akanku beri lagi. ;p

alyiafarzana said...

Wow, bagusnya pantun MeZ nih!Bestnya2!Bagi taw!Hikhikhik...;)