Miley Cyrus's Wardrobe


Salam2!
Hello2, apa khabar semua???Macam mana puasa cukup tak setakat nih????Alhamdullilah, saya setakat nih masih lagi cukup...hihihi...Ermmm hari ini, saya ada sesuatu nak kongsi dengan kawan-kawan......Yang atas tuh, perasan tak sapa???Kalu nak tahu itu ialah Mandy Jiroux dan Miley Cyrus, diorang adalah best friend...Ermmmm ialah Video yang saya dapat...hihihihihi...Ini ialah video pasal wardrobe Miley Cyrus yang macam tempat nak beli baju!!!!!Besar sangat!!!Tapi dia cakap dia masih sukakan shopping as all the teenagers!!!!Video ini diambil oleh Mandy Jiroux merangkap kawan baik Miley sendiri!!!!Tengoklah yer!!!Cuma dia sedikt tersekat-sekat, sabar jerlah!!!Huhuhu...Enjoy!






Hihihihihihihihihih............Tengoklah yer!!!!!Bye2!!!!




* Candy-Hum Graphic *

2 comments :

Faarihin said...

Salam...


err.. siapa dia orang ni.. tak kenal lah.. hehehe.. (^__^)

alyiafarzana said...

Kak Faarihin,

Saya tak kenal akak, akak pun tak kenal ALyia....Saya tengok2 blog akak jer!Cantik!
:)