Terakhir:Buku2 Yang Dibeli Di Popular Book Fest

Salam2!!!
Hari ini semua apa khabar??Harapnya semua sihat walafiat dan puasa betul2!!Jangan tipu2, dosa taw!Hihihihihi...Ermm, macam buat surat pulak saya nihkan...hihiihi..Okey, yang ini part terakhir saya buat post pasal buku2 yang saya beli dekat Popular Book Fest yang diadakan dari 22 Ogos-31 Ogos 2009 di Kuala Lumpur Convention Centre...Kali ini saya cerita pasal buku2 yang dibeli oleh adik saya iaitu Shafiqah atau Sheqah di SSB(klik jer untuk menjadi pelajar di sekolah yang gorgeous tuh)...Ini buku2 yang dibeli oleh adik saya, jumlah buku tuh sama jer dengan saya sebab mana boleh tak sama nanti tak adil!

Buku Sarah dan Senduk nih saya pun suka dan saya akan baca buku nih nanti!Dia banyak buku pasal Sarah ini,misalnya, Sarah dan Bunga Mawar, Sarah dan Anting-anting dan lain2 yang pasti akan membuat anda ingin membeli lagi!;)
Adik saya dan saya tertarik dengan cover dia yang sangat cute dan sweet..Sinopsis di belakang cerita pun best so belilah buku nih!
Ermmm, mesti korang tak perasan sesuatu kan??(kalau yang perasan, perasanlah yer)..Buku2 di atas dibuat oleh Mak Cik Ez!
Buku2 yang dibuat oleh Mak Cik Ez nih best sangat!!!Korang patut try baca!Oklah sampai sini jer celoteh saya yang tegah menahan kelaparan dan kedahagaan ini!!Bye dan tak lamalagi buka puasa!!!Selamat berbuka puasa kalau dah berbuka nanti yer!!Jangan makan banyak sangat, nanti tak larat nak solat!;)







* Candy-Hum Graphic *

10 comments :

pRiNcEsS yAnIe said...

Wah! saya pun nak beli buku tuh..
Lagi2 buku puteri kristal tuh.
majalah skulah sy namenya kristal
so sy dan kwn2 sy puteri kristal
hehe

Anis Farzana said...

Dah ade buku sarah dan senduk rupenye..nanti nak pi beli la.yang lain2 tu da bace kecuali sarah dan senduk dengan puteri kristal.mesti best,kan?

Aim@Ahmad Ibrahim said...

Rajin baca buku Alyia ni!
Berapa koleksi buku2 PTSone?
Aim hampir mencecah 121 buku!
Kerana, Aim mengumpul sejak darjah 3. Masa 2 kumpul koleksi "adam kecil" je!
Setiap minggu pergi popular. Kekadang smpai 2-3 buku beli setiap seminggu!

Fatihah Ory said...

Wah..
Teringin gak nak beli
Kena tggu after UPSR

ps: wish me luck in the big exam k

alyiafarzana said...

Hahahaha...Cantik nama majalah tuh...Hihihihihi....Buku tuh awak patut belilah Yanie!!!

alyiafarzana said...

Hahahahaha...Anis, memang best dua buku tuh walaupun sebenarnya saya belum baca tapi yang Sarah dan Senduk tuh , akak bagi amaran sebab buku tuh dia banyak menceritakan pasl makanan dan tidak sesuai ketika di bulan puasa.....hahahah....

alyiafarzana said...

Thanks Aim!!!Ermmm, Alyia terkejut bila dengar Aim ada banyak buku...hihihihii.....Aim sekarang umur berapa yer???Banyak duit AIm nak beli...hihihihi..Alyia tak selalu pergi Popular nor MPH tapi kalau Pesta Buku insyaAllah pergi...hihihihi..Alyia lebih 50+ buku dalam simpanan sebab Alyia kumpul dari darjah 5 sebab tuh macam sikit jer...huhuhuhu...

alyiafarzana said...

Fatihah Ory, akak wish good luck for UPSR yer!!!!!Dan kalu dah habis UPSR nanti, belilah buku banyak2 sebab masa tuh dah enjoy!!Hahahahaha...

p/s:jangan ikut ajaran sesat nih...hahaha.....

Aim@Ahmad Ibrahim said...

Teruskan mengumpul Alyia!
Jom lawan jumlah koleksi Aim! ;)

alyiafarzana said...

Hihihihihi...
InsyaAllah yer Aim kalau Alyia ada duit simpanan lebih!:)