Pemberitahuan!




Salam2!

Hello2, sihat tak semua hari ini?Hi3..Sorry3 sebab lama tak post tapi tahukan sebab dia?Kalau tak tahu tekan !

Saya bagi post nih sebab ramai yg tanya kenapa nak hampir sebulan tak bagi post..Ha3...Kenapa rindu ek?Ha3....Saya dah dapat tarikh betul peperiksaan akhir tahun iaitu pada 27 Oktober 2009-2 November 2009.Ha3..Cepat betul saya studykan?Sebenarnya dalam masa nak genap sebulan uh, saya jarang ulangkaji tapi ada ulangkaji...hi3...Tak sampai dua minggu lagi periksa akhir tahun..Cepat betul...Kawan pun baru kenal....Hemm, tulis pasal kawan, saya nak ceritakan pasal perangai kawan-kawan lama dan baru saya dengan blogger/visitor yang ada dekat sini tapi bukan sekarang!;)

InsyaAllah nanti lepas habis peperiksaan akhir tahun k?:)

Hah, ingat lagi satu, blog ini akan update selepas tuan punya blog nih habis periksa yer?Jangan marah...Hi3...;).Sebenarnya tuan punya blog nih tak sabar2 nak update blog tapi kesabaran tuh masih ada lagi...Ha3...


Okeylah sampai sini sahaja panjang lebar saya kali ini!Terima kasih kerana membaca!
Kepada pelawat, selamat datang dan silalah kunjung selalu!




3 comments :

alyiafarzana said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

gud luck!!!

eff mia

Anonymous said...

semoga berjaya kak alyia!!!!