Program Jejak Warisan!

Hello semua!
Dah lama saya tak postkan?Rindu sangat nak update tapi tak kesampaian sebab internet explorer gila sikit(ataupun sebenarnya banyak).Saya sekarang tengah guna mozilla sebab dulu saya memang guna internet explorer(sapa tanya nih, Alyia).Sebagaimana yang anda tahu, seminggu lepas saya baru balik dari Program Jejak Warisan yang dianjurkan oleh Jabatan Warisan Negara(kalau tak tahu, buat tahu2 jer k!), so banyak masa terbuang untuk updated blog.Sekarang ini, saya nak kongsi sedikit pengalaman saya dekat sana.Post nih sikit jer sebab anda cuma perlu baca di sini sahaja!Masuk dalam surat khabar dan televisyen, hak3!Belagak betullah Alyia nihkan?!Yang surat khabar tuh dah keluar masa hari Isnin, 16.11.09 yang lepas di Utusan Malaysia.Yang televisyen tuh dekat RTM tapi tak tahu bila dan di TV2 ataupun TV1,so kalau tahu, cakap dekat Alyia taw!Itu jer, klah bye dan sorry sesangat lama tak post!SmileOppss, lupa saya kena bagi gambar jugak,Hik3!Tengok dan cari saya k!Ermm, sorry lagi sekali sebab gambar satu jer....Bye!Satu lagi, saya nak tulis yang dekat sana sangat2 best tapi makanan dia hampeh, tak sedap!Hak3!Klah, bye!

p/s:Saya tahu ramai yang rindu sayakan?Hak3!Saya pun rindu korang!

0 comments :