Something Happened!?

Salam&Hello Everyone!
Do you guys notice, i writen at my blog with English's language?Bukan nak belagak okey!Cuma nak praktis sebelum sekolah bermula!Hahahaha...Logik ke alasan itu?Forgot about that.I want to tell you guys something that really awesome happened on 1.01.2010?Wanna know what is it?You guys must wait until I posted a new post.It's a SUPRISE.I just want tell that to your guys out there.Hahahahha.....And most important thing that you guys have to know is, i'm not a show off girl, okay?!:)Kembali kepada Bahasa Malaysia.=PAlyia cuma nak beritahu kepada orang yang tengah menatap skrin komputer, membaca post Alyia kali ini, pada 1.01.2010 sesuatu yang 'dahsyat' sudah berlaku.;DNak tahu apa dia?Nanti Alyia bagitahu at the next post okay!:)Okey, sudah habis!Oh, terima kasih kerana membaca, hahahaha...Alyia tahu buang masa korang jer bacakan?Hihihi....;p

Kalau tak faham Bahasa Inggeris, ada Bahasa Malaysia dekat bawah dia!Okay3, Alyia tahu ramai tahu membaca Bahasa Inggeriskan?:)Humm, sesiapa yang ingin meneka apakah suprise itu, amat dialu-alukan.;)


3 comments :

MeZ said...

mez tahu...
kak ain datang rumah kan.
hehe
kalau ada snap gambar, bubuh la ye. :p

alyiafarzana said...

Betul tuh MeZ!
Hahahaha!
Dah buat post baru, ada gambar sekali!
Tengoklah!;p

aimanjafre said...

alya..
nak tanya sumthing.
macammana awak highligh tulisan jadi merah macam tu??
ada kod ye??

salam singgah