Welcome Back ~

 
HYE GUYS/GIRLS !

I'm back again ! Sorry sebab x men'public'an negara Alyia nie selama hampir 3 bulan ! ;P
Bukan x sengaja ya , masa tue frustla , hahaa . XD Tapi skang da ok da , jangan risau eh ~ Hahaa .
BTW , rindula kat korang sangat2 .Korang rindu x dekat Alyia ?! ;D
Oh ya , skang cuti skolah an ? Mesti korang pergi bersiar-siar dekat dalam/luar negara an ?! Mesti best ! Auww~
Negara nie da x cantik macam dulukan ? Huhuu . This is the best I can do to u guys/girls !
 
WELCOME & HAPPY HOLIDAYS !! HAVE A NICE TRIP TOO ~
 

p/s; dee , thanks yup bantu akak ! ;)

6 comments :

M E Z said...

Alyia!!! Miss your blog. hahaha
Happy Holiday too. ;)

alyia farzana said...

MeZ; hehee , miss ur blog too sayang ~
Happy Holiday !

Nuraina Fathinie said...

Alyia!! U take mc too long.. why ta ajak sye skali.. haha.. BTW happy holiday!! ngee ~ :p

alyia farzana said...

Thinie; nak ajak , awak x nak pulak . ;P
HAPPY HOLIDAY TOO ~

Darina | 09081997♥ said...

haha your welcome :P .
syg akk ! :D

alyia farzana said...

dee;sayang dee jugak ! >3