Contest Gambar Kesayangan

assalamualaikum .
terjumpa satu contest nie :D finally , ada pun benda nak dipostkan #kalau tak , selalunya post saya bosan bosan jea kan kan kan ? nak join jugak ? klik sini . tag ; MeZ & husna .

ini gambar saya dengan  #nama dirahsiakan saya dan dia kawan sahaja .saya ambik gambar nie pun sebb cantik  #perasan gila , tak pun okay okay , nak story story pasal gambar nie . gambar nie diambil beberapa hari lepas , semasa sukan tahunan sekolah , mcam biasa #sekolah lagi kutt ada larian 1M 1S #semua sekolah wajib , masa nielaa thinie ambik gambar sembunyi sembunyi #tak tahu sebb apa .dalaa muka ntah apa apa , penat kutt .first girl dalam kelas dapat no. 1lah katakan #bangga gila  dalam larian tue .tgoklaa siap berpeluh lagi .ntah cakap pasal apa benda ntah -.- ouh yea , saya kenal jejaka yang dalam gambar tue since darjah 6 tak silap , tak ingat sgat . sama kelas dengan saya sekarang dan akan menempuh PMR tak lama lagi . sila doakan yea . nak tahu pasal dia ? cerita sikit jea , bolehkan ? t awak awak awak fall in love dgan dia , tak boleh tak boleh #dia da ada dia baik , mcam kawan lelaki jugak , kelakar dan nakal . handsome ? tak tau nak kata apa, sila judge sendiri . overall dia baik .dia bolehla katakan rapat dengan saya .dan dann dannn , last last , dia teman saya beli ice blended , yeayyyyy :D

4 comments :

jue eddy said...

thanks for JOIN
gud luck PMR this year :)

Alyia Farzana said...

@jue eddyhehee , okay :D

Thinie Daitay said...

ehem ,tak credit orang ambik gambar tu ke ?

Alyia Farzana said...

@Thinie Daitayeceh , da ada nama tuela -.-