Genk,CP!! Jom Kenali Aku


tekan sini utk sertai . 
serba sedikit tentang saya ? klik sini .

1. Sekiranya anda terdampar di sebuah pulau, siapakah yang anda ingin bersama anda dan kenapa?
sekiranya saya terdampar si sebuah pulau , saya ingin bersama dengan bakal suami saya . kenapa ? sebab saya nak tengok macam mana dia hidup dengan saya di saat saat begitu ^^

2. Apa yang anda lakukan sebelum tidur?
salam ayah dan mama dan baca doa sebelum tidur :D

3. Ceritakan  anda berasal dari mana dan serba sedikit tentang diri anda.

saya berasal dari Seremban .sila klik sini utk baca selanjutnya .

2 comments :

Cik Purple Pinkypuff said...

thanks join!:) wah romantik gituuu.. future husband ker husband??? klu future blom bole sentuh lg..ahakz~:D tolong cp bole?:) KLIK dan KOMEN entri INI..:)
thanks!:)

Alyia Farzana said...

@Cik Purple Pinkypuffhahahaaa , of course futue :P