Ingat

assalamualaikum . 
saya happy kawan dia sebb saya tak pernah ada kawan baik mcam dia ! #nak sambung semalam punya walaupun dia sakit , dia sudi jugak teman saya .kesian saya tgok dia , nak manja manja yea ? :P #dia sakit betul betul sebenarnya  masa jogging tue , terjumpa pulak dgan  ayah saya , dia dah cuak , saya cool jea . saya cakap dgan dia , tunggulah kejap , saya kata jugak kat dia , rilekslaa , ayah takkan marah . balik balik , ayah tak marah pun cuma tanya sapa dia sebb ayah da kenal dia pun .malam semalam dia tanya , ayah tak cakap apa apa ? saya da agak dia cuak ! saya kata ayah tak kisah . then then , dia tanya best tak jogging tdi , saya cakap bestlaa :D dia comel bila dia tanya saya macam tue .saya taw mungkin tahun depan saya takkan jumpa dia lagi sebb pindah sekolah or what , saya da bersedia . dia cuma kena ingat yang dia ada kawan baik dulu yang namanya Alyia Farzana (': #alyia sentap nie


saya harap awak ingat saya sampai mati sebb saya insyaAllah akan ingat awak sebb awak bagi kenangan yang indah dekat saya.  

0 comments :