Pemilik Tulang Rusukku


Wahai pemilik tulang rusukku , akanku mencari dan mendapatkanmu .akanku sentiasa menanti dan berdoa agar dipertemukan denganmu .jika bukan di sini ,mungkin di syurga nanti .aku mengharapkan engkau adalah seorang yang baik akhlaknya dan kuat imannya .
Sesungguhnya aku sentiasa menunggu dan menanti disertai oleh doaku agar dipertemukan denganmu .dalam setiap detik saatku yang terus berlalu , aku terus menjadi seorang yang perindu , yang sentiasa memperbaiki diriku agar menjadi suri terbaikmu .
Biarpun masa bagaikan cemburu ,aku terus menunggu dan menunggu ,tidak pernah sekali aku merasa jemu ,kerana aku sentiasa sematkan dalam hatiku .aku yakin kau jua sedang berusaha mencari diriku sambil terus mempersiapkan dirimu untuk menjadi yang terbaik buat diriku .
Walaupun aku tidak pernah tahu siapakah dia pemilik tulang rusukku .

2 comments :

Anonymous said...

its not me right? sbb alyia kte alyia x jmpe lg

Alyia Farzana said...

@Anonymous it's you :)