Cerita

assalamualaikum .
saya pakai tudung jenis lain hari ni pergi sekolah #boring saja berkongsi cerita yang sangatlah tak penting di situ tapi disebabkan ramai yang cakap comel ,nak buat macam manakan .saya perlu rehat yang secukupnya walaupun dah cukup rehat #sangat ketibaan di situ korang buat apa tu ?saya tengah menyibukkan diri dengan sesuatu yang agak tak ada kena mengena .kenapa saya macam ni ?doktor ,tolong semak kepala dia ya .dah cukup ,kembali kewarasan ya .esok sekolah lagi sampai hari jumaat ,macam biasalah .kutt tak biasakan ?tak biasa bagi saya ,yang itu baru betul sebenarnya .minggu depan hari Sabtu sekolah lagi sekali seperti minggu lepas .satu Malaysia sekolah hari Sabtu tu nanti kalau tak silap sebab kerajaan nak selaraskan sekali semua ,lebih senang .peperiksaan Penilaian Menengah Rendah akan mula pada 09.10.2012 dan kemungkinan besar seminggu sebelum tu atau pada tarikh tersebut ,peperiksaan akhir tahun akan dijalankan untuk Tingkatan 1, 2 dan 4 termasuk saya .nampak tak betapa errr tettt ,tak boleh nak komen banyak banyak pasal benda tu .rasanya cukup sampai sini membebelnya ,nanti insyaAllah sambung lagi kalau ada masa .jumpa nanti #senyum

0 comments :