Kertas Dan Guru


assalamualaikum .
rindu dekat alyia tak ?sila angguk angguk geleng geleng sikit ,nak tengokkk .ha dah nampak dah tu ,terima kasih terima kasih #muka comel tahu sangat okay berhenti takat di situ saja ya .alyia baru habis kertas bahasa melayu satu ,bahasa melayu dua ,matematik tambahan dua ,bahasa inggeris kertas satu ,bahasa inggeris kertas 2 , sejarah kerta satu ,sejarah kertas tiga dan pendidikan jasmani dan kesihatan ,ada lagi 16 ,diulangi ENAM BELAS lagi kertas hendak dijamah dan dijawab dengan sehabis baik .kertas kertas yang sudah lepas tidak perlu dikenang lagi walaupun sememangnya tahap kesusahan soalan itu tiada bandingan ,seriusss .mungkin untuk murid yang genius ,soalannya sangat senag tapi tidak bagi alyia .sekarang ini ,alyia cuma mampu berdoa dan bertawakal .orang kata ‘menangis mata darah sekalipun benda tu takkan mula balik’ jadi sekarang ini ,buatlah yang terbaik dengan kertas yang selebihnya .insyaAllah ,semuanya akan baik baik saja #tetiba 
oh ya ,sebelum peperiksaan akhir tahun ini mula ,kelas alyia ada buat jamuan kecil-kecilan untuk dua orang guru praktikal yang mengajar kitaorang ,guru Bahasa Melayu dan guru Matematik .nak tengok gambar ?sebelum tu ,alyia nak cerita sikit ,tak nak terus bagi gambar jea tanpa ada apa apa huraian #kesan daripada membuat karangan beratus-ratus perkataan kitaorang buat jamuan ni dekat kantin sekolah pada petang selasa bersamaan 09/10/2012 dan dan sebab kenapa kitaorang buat jamuan ini ialah dua orang guru praktikal kitaorang ni akan habis praktikumnya pada 19/10/2012 jadinya terpaksa buat awal sebab ada peperiksaan akhir tahun .faham ya anak anak ?#gaya mengajar pagi Selasa tu alyia tak datang sebab errr lupa sebab apa tapi petang tu datanglah ~ alyia ada buat sesuatu untuk jamuan tu jugaaa #bisik nak tahu ?nanti tengoklah gambar-gambar yang akan diberikan pada pos yang akan datang ,semestinya korang akan tahu .ha itu sajalah ceritanyaaa ,dah panjang sangat ni ,muak pulak kalau korang bacakan ?nah gambarnya :
 ni bukan menangis ,harap maklum .
 gaya apa tu o.O
 okay steady cun .
 gaya seorang pemikir .
 tegak ya tegak .
salah ke ?
errr tak mampu nak kata apa .
cara itu sangat hmmmm
senyuman seikhlas hati yang paling menjadi .

7 comments :

Nur Azila said...

semoga alyia berjaya utk trial ni.. dan teruskan usaha untuk peperiksaan sebenar nanti, SPM... :)

deqjamucuxx said...

gud luck :)

Alyia Farzana said...

@Nur Azila auwww terima kasih :)

Alyia Farzana said...

@deqjamucuxx thank youuu

NoEn said...

good luck dik..buat yg terbaik ok

Hana said...

sekali tgk macam ade iras2 sikit dengan kak Ainan taneem. comel :) btw
good luck :)

Alyia Farzana said...

@NoEnterima kasih kakak ;)