Prayer Times Widget

assalamualaikum .
dah lama alyia tak buat tutorial blogkan ?mesti rinduuuu tu .tahu ,tak payah cakap pun dah tahu #muka toya mari mulakan sekarang .opps kejap ,mesti nak tahu tutorial tentang apakan ?tutorial kali ini dinamakan 'Prayer Times Widget' .khas untuk orang yang ingin tahu masuknya waktu solat yang tertentu pada pukul berapa .cara cara dia begini yaaa ,kita masukkan #merepek ini cara yang sebetulnya :

  1. pergi ke link ini dulu .
  2. isikan yang sepatutnya .
  3.  sign in > dashboard > design > page element > add a gadget > HTML/Javascript
  4. tampalkan dan dah siap ~
macam biasa ,kalau tak faham sila tanya ya ,jangan nak segan sangatlah .sebenarnya banyak lagi tutorial yang dulu cuma korang tak perasan kutt .nah ,ini link dia :)

2 comments :

Aimi Syahirah said...

Salam. Wah your blog sgt menarik & ohsem! =) Jom join.. http://www.aimisyahirah.com/2012/09/segmen-cik-misya-nak-follow.html

Alyia Farzana said...

@Aimi Syahirah terima kasih ;)