Saya atau Alyia ?

assalamualaikum .
semalam tak sekolah ,hari ni sekolah #ehhh tak tahu kenapa semalam tak sekolah ,serius .tak ada bezanya pun cuma errr kalau dekat rumah ,agak bebas .dari segi apa ?tidur ,ya betul .dah dah ,merepek pula saya di situ .oh ha saya dah buang bloglovin dekat facebook tu tapi dia masih memunculkan diri ,geram saja .baru nak buat blog ini secara rahsia sikit #oh tolonglah teringat satu benda nak cakap dekat sini iaitu penggunaan saya atau alyia ?atau aku ?mana yang sesuai ya ?sangat sangat keliru tentang benda ini .bukan apa ,takut macam tergedik lebih atau errr kurang ajar .dan sebab itu minta pendapat korang semua yang bijak pandai belaka semuanya .

minggu depan dan minggu seterusnya mungkin akan jarang kemaskinikan blog sebab minggu peperiksaan sedang berlangsung .peperiksaan akhir tahun dijangka akan tamat pada 24 hari bulan 10 tahun 2012 kalau tak silaplah sebab baru dapat tahu hari ini .peperiksaan akhir tahun akan bermula pada hari khamis minggu depan iaiti pada 11 hari bulan 10 tahun 2012 .mengambil masa dua minggu untuk dijalankan .lama kan ?itulah kehidupan murid murid menengah atas .yang menengah bawah tu sila bersyukur cepat sebab anda akan melalui zaman zaman seperti kami nanti ,percayalah .selamat menjalaninyaaa dari saya *wink*

16 comments :

Muhammad Noor Firdaus iskandar BIn Haji Bashah said...

Hmm bagi is baik pakai panggilan ganti nama diri dengan nama nick name sendiri. Kalau pakai saya, saya nie nampak hormat beradap dan sopan tapi merendahkan diri sangat, aku pulak kalau kat utara nie sama gak dengan panggilan saya tu, kalau pakai nama sendiri, macam alyia ka, zana, ana, lyia ka is rasa ok lagi sebab lebih friendly dengan reader. ok is vote untuk awak guna "lyia".

Wilma said...

Good luck and do your best k ^_^

Shasha Yacob said...

gudd luck exam :D

Zierwa Zainal said...

alyia kot.. hehe.. =)

miss fluffy said...

keduanya pun boley..hehe;p

Arjuna Silvera said...

good luck!1

Alyia Farzana said...

@Muhammad Noor Firdaus iskandar BIn Haji Bashah wowww antara komen yang terpanjang yang alyia terima setakat ini ,terima kasih ya .lyia ?unik ,jarang orang panggil nama tu .insyaAllah ,nanti alyia pertimbangkan .

Alyia Farzana said...

@Wilma thank you Wilma ,lebiuuuuu :3

Alyia Farzana said...

@Shasha Yacob thank youuuuu dear .

Alyia Farzana said...

@Zierwa Zainal hihi okayyy .

Alyia Farzana said...

@miss fluffy boleh gak tu ,haha macma manalahkan .

Alyia Farzana said...

@Arjuna Silvera thank youuu ~

little sist said...

mn pon boleh :) as long as msasih beradab..

robad said...

Alyia lahh :P HAHA

Alyia Farzana said...

@little sist hihi terima kasih utk cadangan tuuuu xD

Alyia Farzana said...

@robad okay thennn hihi