Cepat Teka

Assalamualaikum.
Pada petang yang angin sepoi-sepoi bahasa mendendangkan lagu Harlem Shake #Errr Alyia nak buat satu teka-teki. Ya, yang hanya memerlukan komen ikhlas dari anda semua. Ikhlas ya, diulangi. Nope, bukan teka berapa biji gula dalam container, berapa saat dalam satu tahun dan sebagainya. Yang ini, sangat senanggg #Jujur Dah, jom direct saja ke soalannya. Who do you think this person? Wanita dewasa itu ya, bukan budak perempuan. Nak klu juga? I love her so much. Cepat tekaaa~ Kalau salah, tak ada kena ketuk ketampi, jangan risau.

25 comments :

Setiasmile said...

setiasmile menjawab..
jawapannye..:

itulah aliya.. hehhe.. =D
an?an?an?

Nurul Husna said...

siapa ya..
tak dapat nak teka
:D

Hajarrrrrrrrrrr. said...

your bestfriend?

Qaseh Farra said...

ur mum?? heeee.. =P

Aina Areen said...

alyia laa :) hehee

Aireyn Ashra ツ said...

This is your mom ? hihi teka je

Asmieza As said...

Kawan awak kot. hihi. Betul tak? kalau betul nanak cokelat satu bundle. hihi. Melampauu

Asmieza As said...

Kawan awak kot. hihi. Betul tak? kalau betul nanak cokelat satu bundle. hihi. Melampauu

Puteri Nur Hidayah said...

Alamak..!! Aaaaa....aaaa... Macam mana ehh..?? Hhmmm... Mama maybe..?? Heheee..

#Harap2 betol.. huhuu.. Please3..! @_@

sayidah napisah said...

awak ! :)

Cik JariManis said...

kakak alyia atau kawan pompuan alyia? hehe

MarnieyZ said...

your sister?

aien D said...

you sister.

aien D said...

your cousin

aien D said...

your neighbour

aien D said...

your friend/best friend

aien D said...

**bnyk sgt sda dteka nie, hehe. Inform klau jwpn2 tu btul ok :D

aien D said...

or your aunt?? hehe

Cahaya Kebaikan ♥ said...

Mak ? ><

kopi pasta said...

sepupu? ada kemungkinan...takpun mak sedara..

syahirah said...

kak alyia ea ?

노올 f아라하님 said...

ermmm . your mom ?? hee ^.^

노올 f아라하님 said...

erm , your mom ^.^

Puteri Mama said...

BFF u ke sis?hehe..

Anonymous said...

Her mum of course :3