Tolong Dengan Ikhlas

Assalamualaikum.
Siapa yang jawab betul ya masa tu? Ya, Cik Qaseh Farra, Cik Aireyn Ashra, Cik Fadhi dan Cik Fanisqah menjawab dengan betul dan tepat sekali. Eh, semua masih Cik kan? #SajaCariPasal Ha, nak reward? Hadiah apa nak? #Cehhh Alyia cakap macam bagus sangat ni. Kang tak pasal pasal semua Cik tu minta satu buah banglo, satu buah kereta dan buah-buah yang lain. Dah bagi reward dah sebenarnya. Tak nampak lagiii? Lah, nama korang dah popular dekat Alyia punya blog. Bersyukur lebih baik ya tuan-tuan dan puan-puan. Alyia berharap anda bersabar dengan dugaan dan rintangan yang menimpa #OffTopic
Alyia nak minta tolong sangat ni. Korang semuanya kanak-kanak, budak-budak, remaja-remaja dan dewasa-dewasa yang sangat baikkan? Mestilah baik, insyaAllah. Dan disebabkan anda salah seorang golongan yang disebutkan dan juga anda seorang yang sangat baik, apa kata tolong Alyia? Bagaimana caranya? Ha, beginilah caranya. Sebelum tu, kena buat dengan seikhlasnya. Alyia janji tak lebih dari 5 minit pun. Jangan lupa log in Facebook dulu ya #Peringatan
Sesiapa yang dah buat tu, Alyia ucapkan ribuan terima kasih. Semoga Allah membalas budi baik anda ya? Sobs sobs sobs #Terharu